Startup vállalkozásunk a Csány Technikum történetében egyedülálló kezdeményezés, jelenlegi és volt Csányos diákok üzleti vállalkozása. A Csány 140. éves jubileuma alkalmából az intézmény és a Schoozy Agency partnerségi megállapodása alapján elindult a CsányStore. Az együttműködésünk keretében, az intézmény arculata teljesen megújul, egyszerre képviseli méltón az elmúlt 140 évet, azonban világosan jelzi azt is, hogy egy modern szemléletű, innovatív oktatási környezet megteremtése a cél.
Honnan jött az ötlet?
Az alapötlet, hogy az iskolák megszokott légkörét feldobjuk, modernizáljuk és a diákoknak egy élménydúsabb környezet jöjjön létre, már régóta megfogalmazódott. A tényleges üzleti modell, ami alapján elindítottuk a startupot, viszont egy hosszabb folyamat során alakult ki. Először csak a Csányban gondolkodtunk, tavaly a KTI Modellvállalat keretein belül kezdtük el részletesen kidolgozni az üzleti koncepciót, ezen a versenyen országos döntőbe is jutottunk az ötlettel. 2 éve dolgozunk a megvalósításon és ez alatt felismertük, hogy ez nem helyi, hanem egy sokkal nagyobb kiterjedésű hálózat lesz. Szeretnénk megszólítani azokat az intézményeket, ahol a diákok, a vezetőség és a tantestület is szeretné a mindennapjaikat megszínesíteni és feldobni, ahol felismerik mennyi élményt lehet adni a diákoknak az innovatív ötletünk által.
Mit képvisel a Schoozy Agency?
Egy átlagos magyar gyermek nagyjából 23.000 órát tölt intézményi környezetben, tehát bölcsödében, óvodában, valamint az általános- és középiskolában. Ennek az intézményi rendszernek az alapvető lényege az, hogy a gyerekek tanuljanak és fejlődjenek, azonban van egy másik nagyon fontos része is: itt tanulja meg minden gyerek, hogyan kell egy közösségben élni a mindennapjait. Ez alatt rengeteg idő alatt folyamatosan gyűjtjük az élményeket és emlékeket, hiszen körbe vesznek minket a barátok, társak. Mindenkinek más élményei születnek ez idő alatt persze: valakinek az sulis focik, a házi írás a mosdóban, vagy az osztálykirándulások, a szünetekben együtt töltött idő marad meg felejthetetlen emlékként. Hogyan tudjuk mégis megjeleníteni ezeket egy képben? Úgy, hogy arra ránézve mindenkinek ezek az élmények jussanak eszébe. Ezért hoztuk létre a Schoozy Agency-t, ezért indítottuk útjára a CsányStore-t is. Egy kabala, egy lógó segítségével, ami a közösség összetartozását, együtt töltött perceit, közös élményeit jelenti. A Schoozy, ezért minden intézményben, ahol jelen leszünk, mindent meg fog tenni, hogy a diákok még több, még jobb élményeket élhessenek meg minden nap, amit tanulással töltenek. “School is not just about studies, it is about friends and memories.”
Mit jelent ez a Csányban? A Csány 140. éves jubileuma alkalmából az intézmény és a Schoozy Agency partnerségi megállapodása alapján elindítottuk a CsányStore-t. Ez alapvetően gyökeres változást jelent az iskolai ruházati termékek forgalmazásával kapcsolatban és teljes mértékben szakít az eddig megszokott gyakorlattal. Mostantól folyamatosan a CsányStore webshopon keresztül beszerezhetőek lesznek a kötelező és szabadidős Csányos ruházati termékek, hamarosan pedig kiegészítőkkel is bővülni fog. Szintén az együttműködésünk keretében, az intézmény arculata teljesen megújul, egyszerre képviseli méltón az elmúlt 140 évet, azonban világosan jelzi azt is, hogy egy modern szemléletű, innovatív oktatási környezet megteremtése a cél. Ezen kívül hamarosan az iskolában is meg fognak jelenni az új arculati elemek, különböző formákban. Az iskola Diákönkormányzati csapatával együttműködve szeretnénk néhány új programot is elindítani, amik reméljük elnyerik majd a közösség tetszését is.